Åh vad less jag blir!!

Publicerat den: 2008-12-22 Klockan: 15:21:52 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Trodde det räckte med 40,5 graders feber men nu har jag fått lunginflamation också, perfekt! Blir en rolig julafton och nyår detta år, ser verkligen fram emot det.. Det är alltså pga. mitt tillstånd jag inte orkat skriva något i bloggen eftersom jag knappt orkar sätta mig upp i sängen.

Som tur var så var Johan hos mig hela dagen igår och tog hand om mig, thanks babe ♥

Nu ska jag.. göra samma sak som jag gjort de senaste 4 dagarna, glo på tv..
Kommentarer
Postat av: sofia

40,5? shiet, åkte du till sjukan?:( inte bra! Tacka vet jag den jävla lunginflammationen! den är inte rolig :D haha! godjul;)

2008-12-22 @ 22:25:41
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0