1 december 2008..

Publicerat den: 2008-12-01 Klockan: 09:09:30 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..och jag glömde öppna första luckan på min chokladkalender!! Känns inte bra alls! Det är det första jag kommer göra när jag kommer hem från skolan, hehe ;) Tog en tidigare buss till skolan idag, orkade inte gå nerifrån buss stationen idag när det är lite halvslaskigt ute och jag inte har några bra skor. DET för övrigt måste jag ta och skaffa mig, ett par rediga vinterskor som går att använda bland folk utan att man ser ut som en 8 åring :p Finns det sånna? :s

I helgen har jag varit med Johan, festat och varit med Marris och Cilla. I lördags var jag på fest hos Zandra med lite folk, sedan när gamlingarna skulle på krogen så gick jag till Viktor en stund sedan gick jag och Fia vidare till henne där min pojkvän också befann sig så då fixade vi skjuts hem till mig och sooov.
Igår hjälpte jag My med hennes bloggdesign men jag fick inte länka till den.. tyvärr :p Jag vet ju dock adressen så jag kan ju gå och in läsa den anytime I want ;) Har svenska, idrott och engelska idag, jobbigaste dagen i veckan och ändå är det inte så hemskt ansträngande. Skönt! När jag kommer hem ska jag beställa lite kläder från intranätet, tror jag.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan mina klasskamrater börjar rulla in här på media. Tjarrå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0