Vill du ha en design?

Publicerat den: 2008-08-28 Klockan: 16:13:05 Kategori: Kommentarer: (3)
Eftersom jag har så fruktansvärt mycket att göra på dagarna så skadar det inte med lite fler uppdrag.. lögn. Nä, så här är läget, jag har ibland inget för mig efter skolan när jag kommit hem och flera har kommenterat min blogg att de gillar designen och så.. skit kul ju :) Ändå är jag långt ifrån "duktig" på photoshop, men jag lär mig allt mer. Så, jag tänkte att jag kunde hjälpa 2-3 st (det räcker för att jag ska bli less) som är i behov av en ny design, om nu någon ens läser det här, haha.

Ni som är sugna på att få lite hjälp, kommentera detta inlägg och glöm inte att skriva i blogg adressen så att jag kommer in på eran blogg, för jag kommer att utgå ifrån hur er blogg ser ut just nu.. Jag svarar till de som jag anser behöver lite hjälp :) Fundera ut färger och välj ut de bilder ni skulle vilja ha med, om ni nu vill ha någon bild. Jag kollar om någon har kommenterat lite senare ikväll vid 20:00 :) Så nu återstår det att se om någon ens är intresserad! :p Puss och kraam
Kommentarer
Postat av: Linda

Toooovis, jag behöver! tog fan bort min för att designen va tråkig, saknar min lindaangelicacaroline ju :(

2008-08-28 @ 18:45:31
Postat av: soffy

Jag skulle gärna få lite hjälp så att min blogg blir fin, så jag kan börja blogga igen;p men jag vet inte vad jag vill ha riktigt!

2008-08-28 @ 19:06:24
URL: http://sofiasjolander.blogg.se/
Postat av: Lajni=)

BRA TOVE!! Jag skickade ju en länk på hur ja vill ha typ :D det är roligt att ha lite alternativ så man kan byta då och då. och jag själv är ju hopplös!

2008-08-28 @ 21:15:28
URL: http://lajnilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0