Veckan är avklarad!

Publicerat den: 2008-08-29 Klockan: 16:58:11 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Då har 1 av de 10000000000 skolveckorna passerat.. känns bra. Har inte gjort någon nytta alls den här veckan så vi hade lika gärna kunna haft sommarlov 1 vecka extra. På måndag börjar det allvarliga (tror jag), då jävlar. Jag har bara 1 mål och det är att gå och lägga sig innan 11 varje vardag, japp.
Idag fick vi 3 fotouppgifter, gjorde jag någon av dessa? Svar nej. Jag kom på en ideé men mer orkade jag inte. Sedan fikade vi, jag hade bakat maränger som blev misslyckade. Men det gick att äta ändå! Nu ska jag promenixa lite med min hund så hon får göra sina behov, och så att jag slipper torka upp dom på golvet sen, inte så fresh nej. Men hon är en tik och dom gör jävlat vad dom känner för. Vill dom kissa inomhus så gör dom det, där med basta. Vi hörs senare imorgon eller senare ikväll om jag orkar blogga :p Puss och kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0