Vad har hänt idag?

Publicerat den: 2008-08-30 Klockan: 23:04:16 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Ja, vad har jag haft för mig eftersom jag inte skrivit något på hela dagen? - Jag klev för det första upp i tid (11), duschade och åt frukost. Sedan tog jag och min lilla cykel en tur bort till Marris och for in på marknaden med henne, Carro och Cilla, köpte langos och kollade på alla stånden :) När vi kom hem så cyklade vi bort till Ica och handlade mat och gjorde sedan tacos när vi kom tillbaka till Marris igen, mumsigt! Efter det så poppade vi popcorn och åt godis framför en film som vi hyrt, kommer inte ihåg vad den hette men den var okej :) Har just blivit hemskjutsad av Marris eftersom jag är mörkrädd och tordes inte cykla hem själv trots att det är rätt nära :p Jaja!
Imorgon så ska jag och mamma åka ner en snabbis till birsta och lämna tillbaka mina skor som jag fått olika storlekar på, sedan ska jag leta ett par svarta chinos och kanske något annat trevligt :) Får se vad jag hittar på nu innan jag ska sova, slå på någon film eller så.. Hur som helst, sov så gott! Puss

PS. Ni som väntar på designerna till era bloggar så kan jag meddela att jag börjar med dom efter helgen, känner att jag inte orkar just nu :) DS.
Kommentarer
Postat av: Rickard

"kollade på alla stånden!" haha :)

2008-08-31 @ 03:42:55
URL: http://detdricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0