Mmm.. resa utomlands

Publicerat den: 2008-08-14 Klockan: 15:29:36 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Blir så avundsjuk på alla mina kompisar som sticker utomlands för jämnan.. Många år sedan jag var utomlands ;( Marris åker till kreta imorgon och Sofia är i Grekland just nu. Fanns ju planer om att åka till Bulgarien den 18e men det blev inget av det, synd.. Ska spara ihop pengar nu så jag kan åka iväg på något utav loven som kommer nu efter sommaren :) Fara iväg ensam med mamma eller så.
Så.. vad har jag haft för mig? Igår åkte jag in till Zandra. Kim for och hämtade upp Johan så dom två kom och gjorde oss sällskap, sedan tittade Rick förbi också :) Tog det mest lugnt, gick ner en sväng på stan och kollade om det var nå folk ute men det var rätt dött trots att det var lill-lördag :p Anyway, idag har jag varit med Marris ett tag, hon kom hit vid halv 1 och då hade jag fortfarande inte kommit ur sängen men lyckades pallra mig upp efter en stund. Får se vad som händer ikväll, ska nog bara vara hemma för mig själv.. är lite små less på ditten och datten och då känns det alltid bäst att vara för sig själv och inte ha massa folk omkring sig.. så känner jag iaf :p
Snart börjar skolan också.. 11 dagar kvar, andra året på gymnasiet.. hoppas det går fort. Aja, nu måste jag åka en sväng till stallet och kika på vilket datum jag hade bokat dressyrlektion. Hörs senare :)
Kommentarer
Postat av: Lajni =)

åh. jag skulle jättegärna åka utomlands!! jag håller också på att sparar ;)

2008-08-14 @ 23:20:33
URL: http://lajnilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0