Tidig fredagkväll

Publicerat den: 2008-08-29 Klockan: 23:32:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Halloj! Vad händerrrr? (lär få minst 10 svar) - här händer det inte så mycket. Kom hem från Johanna för drygt en halvtimma sedan och nu har jag bäddat åt Anneli som ger mig sällskap i natt :) Mysigt värrrrre. Dock lär den partyprissen komma.. sent = jag lär ha somnat. Ikväll har jag som sagt varit med Johanna, Amanda och Sofia. Käkade assss god middag med A och J (jobbigt att skriva deras sjukt långa namn), det bjöds på kyckling och jasmineris och massa tillbehör, mumsigt vare! Sedan kom Sofia och då spelade vi något spel där man ritar också ska den andra lagkamraten gissa, mycket roande :D Jag blev dock väldddigt trött så jag begav mig hemåt vid 11 tiden eftersom jag var tvungen att köra moppeliton.. Så nu ska jag faktiskt lägga och och sova så att jag är pigg som en lärka imorgon då jag ska in på marknaden med Marris :) Sov gott allihopa, puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0