Byta rum & tapetsera!

Publicerat den: 2008-08-15 Klockan: 22:01:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu är tapetseringen igång.. igen! ;D Ska byta rum och nu har jag och mamma precis tapetserat klart en utav väggarna, kommer bli skitsnyggt! ;) Kommer bli beige/ljus brun aktigt med 1 fondvägg :) Sedan när jag fyller år så har jag önskat mig presentkort på IKEA som jag ska köpa nya möbler för :) Jag ska ha ett avlastningsbord, en säng + sängstomme, en garderob och en hylla :) Sen blir det väl några passande tavlor osv, längtarrr!

Ska berätta om en liten händelse som inträffade idag! ;D Jag och mamma var påväg in till Coop och skulle köpa ett tapetseringsbord. På vägen in, typ vid norrstig, så springer det ut en schäfer mitt ut på E4an så mamma skriker och tvärnitar (hundälskare som hon är), och kör åt sidan, som tur var så kom det inga bilar just då, så hon öppnade bildörren och visslade på hunden som hoppade rakt in i våran bil, hahaha. Iallafall så fick vi åka runt vid norrstigstrand och leta reda på ägaren till hunden ;) Hade nästan kunnat behålla den! ;D Innan vi fått hunden i baksätet så hade jag hundhår över hela mig..  den voffsingen är liiite större än våran lilla golvmopp som man kan förflytta vart som helst, hur lätt som helst! ;) Men bäst av allt var nog att hunden kom tillbaka till sin ägare, och förhoppningsvis har dom hunden under uppsyn hädanefter :)

Nu ska jag ta mig någon macka och fundera på vad jag ska sysselsätta mig med tills jag går och lägger mig, puss & kram :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0