Taco tonight!

Publicerat den: 2008-08-08 Klockan: 14:47:46 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Sådär ja, nu är andra datorn utlagd på blocket. Dyker nog upp där om en stund :) Råkar det vara så att du är sugen på en ny dator så hör av dig, bästa datorn jag någonsin haft. Då kanske ni undrar varför jag då säljer den.. och det är för att jag trivs bäst med bärbar dator :) Det är en bra och snabb processor och stor hårddisk, vilket är guld värt!

Datorn innehåller:

Processor: AMD Athlon 64 x2 4200 + (står 4000+ i annonsen, blev fel)
Ram minne: 1024 mb
Moderkort: MSI (någonting mer..)
Grafikkort: Inbyggt i moderkortet
Hårddisk: 250 gb

2500 kr, först till kvarn :)

IKVÄLL BLIR DET TACO TILL MIDDAG :D HAPPYHOUR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0