Ny blogg design, igen

Publicerat den: 2008-08-22 Klockan: 00:59:36 Kategori: Kommentarer: (2)
Såja.. nu har jag knåpat ihop en ny design.. igen. Hope you don't mind changes! Kan inte riktigt betsämma mig så.. ;) Ganska nöjd nu, får se hur länge den hänger på.
Ikväll har jag varit med grabbarna grus och tagit det lugnt mestadels.. åkte in till stan, tillbaka till Älandsbro, in till stan igen och beställde 9 cheeseburgare på Mcdonalds.. Du vet, det vanliga! Nä men serrrri, var rätt pinsamt när Tobbe, Rickard och Emil beställde 9 cheese i drivern :p Fick sedan skjuts hem och här sitter jag, som vanligt! :) Ska nog gå och lägga mig snart, imorgon blir en lång dag! Nä men, ska fara in till Jennie och göra langos, mmmm! Sen ska vi fetta oss all night long ♥ Men ni får sova så gott, för nu ska jag lägga mig och drömma om min lilla prins som inte är hos mig i natt, buh. Puss & kram :)


Kommentarer
Postat av: Maria

jätte fint

2008-08-22 @ 01:02:46
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Sofia

den blev as nice =)

2008-08-25 @ 00:23:01
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0