Mot Bollnäs / Arbrå >

Publicerat den: 2008-08-17 Klockan: 10:53:06 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Godmorrrrrrgon! Idag är jag uppe med tuppen (pga. Johan som väcker en och frågar om JAG kan hämta en tillbringare vatten åt HONOM.. nono, you do it!). Sitter och äter frukost atm och ska snart se en film jag tankade igår.. Den sägs vara verklighetsbaserad, sånt gillar jag :) Justln Timberlake är med i en utav huvudrollerna tror jag. Aja, hope it's goood! Igår var jag tjejfest hos Fia med massor av trevliga brudar! När vi stojat klart och skulle bege oss mot stan och jag skulle försöka glida lite snyggt in på krogen med dom andra (dom flesta var 18). Vakterna kollade inte leg på NÅGON, alla bara gled in liksom.. Sen så NATURLIGTVIS pekar han på mig och ber om leg, dra åt helvete säger jag bara. Fast så sa jag inte, men hade stor lust..... Iallafall, jag och Linda blev fast utanför och sen gick vi ner mot donken och Linda blev hämtad och for hem. Jag mötte upp Fia och Sara och fortsatte gå ner mot donken där jag träffade Johan och massa grabbar. Johan och jag bestämde oss för att åka hem och lägga oss.. och gissaaaa om det var skönt eller! Johan somnade på 2 sekunder och jag kämpade för att hålla ögonen öppna så jag kunde se filmen, men hann nog inte ens se 5 minuter av den, skönt vare ;D

Idag ska jag, Johan, mamma och min brorsa åka till Bollnäs och hälsa på min moster, hennes sambo och min kusin Max :) Skulle tippa på att vi åker runt 2-3 tiden så att vi är där lagom till middagstid! ;) Jaja, nu ska jag kolla på filmmmm, hörs sen :=
Kommentarer
Postat av: Sofia

ses när du kommer hem!!! :D

2008-08-19 @ 12:01:33
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0