Mina nya fina rea skor

Publicerat den: 2008-08-22 Klockan: 14:29:42 Kategori: Shopping Kommentarer: (2)
I måndags då vi for hem från bollnäs så svängade vi in på ikea och jag gick in till birsta för att köpa ett par skor. Hittade 2 par på wedins som det var halva rea priset på, så det blev 174 kr för 2 par skor! Men någon slags otur ska jag ju alltid ha.. när jag kommer hem så ser jag att det var olika storlekar på ena paret jag köpte.. en 37,4 och en 38,5. JIPPIE. Provade aldrig båda skorna i affären, jag tar för givet att dom ska ge en rätt skor? Aja.. Vet inte om jag har kvittot kvar men ska iallafall ringa ner till wedins i birsta, dom är oanvända så nog måste jag väl få byta så jag iallafall får samma storlek på skorna? :p Dom andra skorna jag köpte var ett par röda tygskor, skitsnygga! Synd bara att jag fick sånt skavsår av dom jävlarna.. Nått ska det alltid vara.. 1 av 10 toasts till er wedins..!
Kommentarer
Postat av: Soha

Vore kul att få se bild

2008-08-22 @ 14:31:52
URL: http://sohaa.blogg.se/
Postat av: Amina

Låter oturligt.. :-p Men riktigt snygg design var det!

2008-08-22 @ 14:50:01
URL: http://aminasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0