Lägenhetsmys med älsk

Publicerat den: 2008-08-20 Klockan: 00:37:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
I natt sov jag sååå gott alltså.. var flera månader sen jag sov hemma hon Johan så det var väldigt efterlängtat att sova i lägenheten faktiskt :) Har blivit så fint där nu så! Vaknade vid 1 och klev upp runt halv 2 då jag klädde på mig och åt lite frukost innan jag skulle ta bussen till stallet, red dressyr på Saleta för Ingrid, gick jätte bra faktiskt :) For sedan tillbaka och duschade hos Johan, sedan beställde vi pizza och myste lite innan jag skulle hem. Kom hem runt 10 tiden och hann knappt genom dörren så fick jag ett sms av Rickard att jag kunde vara med han och Simon om jag hade lust, så varför inte..? Så nu har jag umgåts med dom resten av kvällen. Imorgon fanns det planer om att åka in på Mio och provsitta soffor.. hahahhah. Lät fruktansvärt bekvämt faktiskt! Nuuuuu har jag inget mer att säga, hörs imorgon :) Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0