Vill du ha en header?

Publicerat den: 2008-04-13 Klockan: 14:01:37 Kategori: Kommentarer: (3)
Jag är grymt uttråkad. Jag är egentligen alldeles för trött för att sitta vid datorn men min säng måste bäddas innan jag lägger mig, och jag orkar verkligen inte ställa mig och bädda, buh.. Skrevs 03:00



Update:

Jaja, iallafall så har jag suttit och gjort 3 headers för att fördriva lite tid.. Förhoppningsvis finns det någon där ute som faktiskt är sämre än mig på bloggdesign, haha. Om du är sugen på någon av dessa enkla headers så kommentera detta inlägg. Ge mig en motivering varför just du vill ha den :) Det lär ju knappast bli så många att jag måste lotta, hahah.. Men ändå kul att läsa motiveringar :) Om jag nu får någon, HAHah. Fan, nu är jag trött.

>> Header nr. 1 <<
>> Header nr. 2 <<
>> Header nr.3 <<

header nr. 1 så är det en bild på mig som smälter in i bakgrunden, där ska det såklart vara en av dina bilder, och inte en posebild på mig, haha. Men det är valfritt om du vill ha en bild insmältandes eller inte.
Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom var ju grymt snygga ;D

2008-04-14 @ 20:18:25
URL: http://sandrrat.blogg.se
Postat av: emelie

satan vilka snygga=)
jag har verkligen inte en fin blogg så jaaa, jag skulle gärna vilja ha en:)

2008-04-15 @ 21:35:14
URL: http://emelliee.blogg.se
Postat av: Anneli

jag vill ha den för att jag är gift med dig och för att jag tycker om dig väldigt mycket

2008-04-29 @ 10:00:37
URL: http://aannelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0