Världens bästa!

Publicerat den: 2008-04-09 Klockan: 23:46:44 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
image210Nu är det dags för mig att sova, borde egentligen lagt mig för lääänge sen.. Men var ju tvungen att se ett avsnitt av Greys Anatomy först ;) Idag har jag bara tagit det lugnt och så.. Blev klar med filmen på skolan idag också, så nu ska vi börja med foto A, kul! :) Imorgon har jag liiite sovmorgon så jag tar halv 9 bussen och kommer någon minut sent, hey like it matters? ;)
Imorgon ska jag kanske iväg till en läkare också.. Har fått lite besvär med att andas och så, förmodligen pågrund av hostan men känns skitjobbigt när det bara krasslar när jag drar in luft.. Och inhalatorn är en skitmojeng som bara gör mig skakig, blä! Och sist jag var hos läkaren pga. hosta som jag hade haft i 9 veckor, då var det inget fel på mig. Nä jag menar, hosta i 9 veckor är ju helt normalt! PYTTSAN!
Sen ska jag tillägga att min underbara prins är det absolut finaste och bästa jag har! Du är toppenbra älskling, skulle inte klara mig utan dig <3 Jag älskar min underbara Johan !!=) Natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0