Tjenamorzzz!

Publicerat den: 2008-04-24 Klockan: 17:05:56 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Snart fredag, snart helg, skönt! Idag var det samma gamla vanliga i skolan = boring. Hade friskis och svettis på idrotten med hur många andra klasser som helst ;S Vi som skulle ha fotboll utomhus.. aja, friskis var ganska trevligt det med, vissa kan man ju inte mer än skratta åt!

Ikväll ska jag lira bollelito med Anton och några, ska nog ta med kameran och knäppa lite :D Johan kanske kommer hit också, vill som bara pussa på honom! :) Nu ska jag ner och keke fiskpinnar... yumyum! Var dock JÄKLIGT sugen på kebab.. fyfan.. onyttigt. Aja, ska dddra nu, ha en bra torsdag!


KÄRLEK till solen förresten!
Kommentarer
Postat av: frida

hehe ja man fick ju en liten skratt stund där på idrotten;p

2008-04-24 @ 22:23:48
URL: http://fridaljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0