Slappa, sköna lördag

Publicerat den: 2008-04-27 Klockan: 00:12:13 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Godafton!
Igår så åt jag middag med Johan sedan var jag som sagt med Fia, men även med Viktor, Plajjan och Björndal, hemma hos Fialotta dårå. Sedan så tog vi en sväng till Veronica som hade fest, men stannade inte. For hem till Plajjan en snabbis sen kom han och Viktor på att de ville tillbaka till Veronica, så de fick skjuts dit också for jag och Fia hem till henne och såg på Beck. Somnade dock ;p
Ringde sedan Johan när jag vaknade vid strax efter 1 på natta och frågade ifall vi inte skulle åka hem och sova, och det tyckte han att de lät som en bra ideé (såklart). Så Marcus var så snäll och skjutsade hem oss också la vi oss direkt vi kom hem, kramades tills vi somnade ♥ :) Vaknade vid 11, så jag klev upp strax därefter. Väckte sedan Johan och gick ner och gjorde frukost medan han duschade. Sedan skulle han fara hem till antjärn och träffa pappa Magnus, så jag och mamma tog en snabbsväng in till stan och jag köpte ett par jättefina shorts, en randig tunn kofta och ett par mönstrade nylonstrumpbyxor, allt på H&M såklart ;) Lägger in bilder imorgon :)

Efter att jag och mamma käkat tacos så skjutsade hon mig till Sofia, där jag spenderade lördagskvällen :) Vi köpte godis och halvsov framför en film, Superhero movie blev det. Inte så bra som jag trodde den skulle vara dock :( Men jag såg hela åtminstonde ;) Sedan så tog vi oss en kort men skön massagestund, mmmh älskar massage! Och nu har jag precis kommit hem från tösen i stan. Blir väl till att se ett avsnitt Greys innan jag somnar.. Har haft en skön helg hittils och hoppas att ni också haft det! Imorgon blir det kanske till att vara med älsklingen, annars ska jag nog.. städa mitt rum ordenligt, såhär stökigt som det är nu brukar jag aldrig ha! :S Menmen.. Greys nu! Puss & godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0