Lördag morgon

Publicerat den: 2008-04-12 Klockan: 11:31:58 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Godmorrrrgon! Igårkväll kom Johan hit som planerat, och vi gjorde inte så mycket.. Myste bara och sov, Johan somnade på 2 sekunder också börjar han prata i sömnen som vanligt, haha! Alltid lika roligt ;) Igår lät det såhär:
Jag: Johan! Kan du flytta in?
Inget svar..
Jag: JOHAN, KAN DU FLYTTA IN ELLER?!
Johan: Men vi måste spänna fast ditt säte
Jag: Va? pratar du i sömnen nu?
Johan: Nä det gör jag inte men spänn fast sätet du är lös!

Hahah, jag tyckte iallafall att det var kul. Synd att inte alla har en sån pojkvän som jag harrrr! :D

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, får se :) Sugen på att göra riktigt god mat och fetta ikväll allafall, hihi. Och just det!! Jag hade en äcklig dröm i natt. Jag drömde att jag skulle på sjukhus.. och när jag kom dit så var det Greys Anatomy läkarna :| Gosh. Iallafall, varför var jag där då? - Jo för att jag skulle skära bort delar av kroppen... av någon anledning? Iallafall funkade det som fettsugning och efteråt såg jag värre ut än ett anorexiabarn, hövva.. Inte det bästa..! Sen vaknade jag och såg att jag hade kvar det lilla fettet jag har på kroppen, haha ;)
Kommentarer
Postat av: amandish

hahahahaXD vet du hur mycket jag garvade åt detdär med sömnpratet ellerXD hahah

2008-04-13 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0