Gör mig frillefrisk!

Publicerat den: 2008-04-05 Klockan: 16:07:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Inte har jag blitt friskare heller, hostan är åt helvetttes :( Känns ärligt som att inälvorna ska följa med upp när jag hostar, mums. Sedan har jag tappat rösten, yeey. + att jag har så jäkla ont i vänstra örat.. hoppas verkligen att jag inte åkt på öroninflamation.. :( Hemskt vad synd det är om mig just nu! Men Victor har lovat att komma med choklad och en filt, tack, jag väntar..

Ikväll vet jag inte vad som händer, blir kanske så att jag far in till stan och är med Johan. Vill bara inte smitta honom så får väl hålla mig på avstånd ;( Saknar min lilla älskling, har inte setts så mycket den här veckan och det tycker jag är jobbbbbigt. Men nu ska ni få zappa över till någon annan blogg för jag har inte så mycket mer att säga, ha en härlig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0