Cyklandes genom stan

Publicerat den: 2008-04-22 Klockan: 21:59:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Hallåja! Denna tisdag har varit härlig faktiskt, lite ovanligt för att vara tisdag! ;) Slutade innan 11, men var tvungen att stanna ett tag på skolan och fixa lite med ett arbete med Oscar och Martin. Tog 2 bussen hem, tog det lugnt ute i solen och inne vid datttan! Sedan när jag käkat middag cyklade jag och skulle möta Anton, men som vanligt så är han sveriges segaste cyklist så jag hann komma 100 m från hans hus innan jag mötte honom på vägen, sen skulle vi vända och cykla till mig igen.. ;D
Var onyttig idag och åt lite strips på sibylla, ajabaja Tove.. Skärpning! Sen nu har jag precis sett House på 4an, och nu blir det till att lägga sig.. Lång dag imorgon! ;/ Har dock fått hem tredje säsongen av Greys så måste nog se ett avsnitt innan jag somnar :)
Imorgon ska jag provrida en häst på ridskolan, hoppas jag kommer bra överens med den så jag kan få bli medryttare :) Håll tummarna för mig, för jag tror bestämt att det är en lite busig häst! ;) Jaja, nog om.. allt dehär. Nu ska jag lägga mig, hoppas ni haft en bra tisdag så hörs vi imorgon, pussar!
Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-23 @ 10:26:21
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0