Bravo blogg..

Publicerat den: 2008-04-01 Klockan: 14:30:09 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Äntligen funkar det att blogga! Har varit trist att inte kunna komma in och skriva av sig.

Igår gick jag och Johan på stan också köpte han present åt sin pappa som då fyllde år :) Vi tog sedan bussen ut till antjärn och grattade honom och smällde i oss fika i kilovis!! ;) Fick sedan skjuts hem av Johans pappa också handlade vi innan vi kom hem. Sen så myste vi bara framför en film och sedan somnade viii.
Åhhh, vilket jäkla kanonväder det är, underbart! Ska ut och sätta mig i solen nu med lite musik i öronen, vi hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0