Bra tips på blondering?!

Publicerat den: 2008-04-15 Klockan: 14:44:32 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Jag har sånt besväääär med mitt hår, som jag hatarrrr! Får aldrig den blondfärg jag vill ha.. Det är typ gul-blondt just nu och jag vill inte ha så ;( Någon som vet ett bra märke eller något som jag bör köpa om jag vill ha mer mot vit-ljusblond? (Vill inte bli vithårig men ni fattarrr!)

Idag fick jag en dålig nyhet... ligger på ig-g gränsen i religion = bad. Skyller på att jag varit sjuk och borta så mycket pga. mitt blodtryck som inte riktigt vill ligga där det ska. Blir sjuk oftare och får världens huvudvärk hela tiden, jobbbbigt. Men he löser sig, de gör ne alltid ;D Men nu håller vi på med en intressant grej, ska skriva om rastafari så nu ska jag ge järnet och visa vad jag går för! :)
Idag ska jag hjälpa älsklingen med lite naturkunskap, om han hade möjlighet att komma hit. Annars ska jag.. vet inte. Det kommer kanske en tjej och provar min balklänning, hoppas hon kan och vill ha den :D Men nu ska jag göra i ordning lite mellis, hungrar ihjäääl! Hane gött !
Kommentarer
Postat av: anonym

köp silverschampoo, tar bort det gula i håret. men använd det inte för mycket om du inte vill ha grått hår istället

2008-04-22 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0