Amanda får rubriken

Publicerat den: 2008-04-02 Klockan: 20:10:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Idag när jag (Adam) & Amanda gick ner till bussen såg jag att jag höll på att missa min, inte kul alls för jag insåg att jag var tvungen att springa. Det var ganska roligt, för jag frågade om Amanda kunde springa med mig, och det gjorde hon, hihi. Jag började som vanligt asgarva också säger (skriker) Amanda; SLUTA SKRATTA DÅ!!! Det var kul och jag hann med bussen. Det roligare var nog att Amanda inte ens skulle med en buss utan fick fortsätta sin promenad hem med sitt andfådda tillstånd. Tack Amanda!

Det var nog den roliga delen av dagen. Resten har varit tråkigt och som vanligt väldigt lång som alla andra onsdagar. Men ikväll kanske min favoritloppa kommer och pussas med mig, då blir jag glad!
Förresten så fick vi reda på våra kursbetyg i datakunskap i måndags, jag fick mvg och jag blev skitglad över det!! :) Konstigt?
Kommentarer
Postat av: joel

jaja.. jag ångrade väl mig då PPPPPLLLLLLLLZZZZZZZZ: STANNA!

;D

2008-04-02 @ 23:37:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Anneli

GRATTIS! :D
det fick jag med ;)

2008-04-03 @ 07:52:39
URL: http://aannelii.blogg.se
Postat av: amandish

hahah klart man ställer upp:]
men tove=( det var väl inte adam som gick med oss, det var väl oscar?

2008-04-06 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0