Skitmodem

Publicerat den: 2007-09-09 Klockan: 20:46:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag blir så jääävla lé vårat modem.. Om det nu är modemet det är fel på vill säga -,- Men jag ska gå till Telia imorgon och be dom förklara för mig vad fan som är felet för det börjar bli riktigt irriterande att man loggas ut från msn var tredje minut.. Så ni får ursäkta mina ut och inloggningar, det sker av sig själv :(

I fredags var jag och kollade på nollningen, tyckte inte den var så farlig faktist ;D Men mycket bra jobbat Johanna ;) ÄTARN ! Funderar på om vi på media ens kommer få vara med om någon nollning ;P Det stog ju i tidningen att en tjej nästan dog pga. nollning, hon låg tydligen medvetslös med nästan 3.0 promille i blodet.. ^^ Men aja.. Vi får väl se hur det blir med det ;D
Resten av helgen spenderade jag hos min lilla mysis ;) Vi for en sväng bort till Martin för att lägga över en film på usbminnet så vi hade något att kolla på innan vi la oss och sov. Men efter ett tag så släcktes allt i hela huset, trodde det blev strömavbrott men det var lill Simon som var och pillade i nå skåp ;D Han ville skrämma oss men det var nog han själv som blev lite mörkrädd :] ^^ Sedan så ställde sig Stefan och Simon i köket för att göra negerbollar, degen såg mest ut som kattmat för att dom använde elvispen :P Men inte var det något fel på smaken inte :D Sen när vi väl skulle fixa filmen så var minnet för litet, filmen var 4.7 gb och mitt usbminne rymmer bara 4 gb ;P Så vi fick bränna en del av filmen på en skiva och lägga över resten på minnet. Men sedan när vi kom hem så vet jag inte vad som var fel men allt gick i extrem slowmotion så vi kollade på en annan film istället som vi somnade till efter typ en halvimma ;P

Sen idag har vi röjt undan lite på Johans rum, sett en film och tagit det lugnt bara :) Det var nog allt som hänt i helgen ;D

Och förresten så har jag kvar blåögat, men det har halkat ut på sidan av ögat så det kommer säkert hamna under ögat till slut, skitsnyggt! Och lagomt till klassfotot till katalogen, FINEMANG! Det var allt, Hejdå :)

ÄLSKLING DU ÄR BÄST! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0