Jobb!

Publicerat den: 2007-09-10 Klockan: 18:01:03 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Som sagt så var jag och Linnéa på Expert kundsupport och sökte jobb i fredags. Fick besked nu i helgen att vi fick jobbet, skönt! :) Var där idag och fick lite mer information och talade om vilka dagar som passade bäst att jobba på.
Imorgon ska vi på kurs 14.30 sedan ska vi få kolla hur dom jobbar som :) Förmodligen börjar vi jobba redan på onsdag så jag hoppas att det går bra!

Kom hem vid 5 tiden så det hanns inte med någon träning.. Så nu ska jag skriva lite religion om en stund ;D Sen ikväll blir det väl en film eller så innan det är sängdags ^^

Också lite onödig information :
Johan och jag har ett halvår tillsammans på lördag!!!!!!!=) 6 månader, sötprupp!!!!
Mer fanns det inte att säga ;D Tjao !

JOHANÄRMYS,MMM=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0