Jobb skola träna

Publicerat den: 2007-09-13 Klockan: 15:32:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår jobbade jag, fick inget sälj med nog gick det väl bra ändå.. Fick en liten sur tant som slängde på i mitt öra ;D Bäst man vänjer sig ^^ Men det här jobbet gäller bara september ut sen tänker jag inte jobba mer där för det var ganska dåligt betalt och tycker inte att det är värt att sitta där sen. Men månaden ut ska väl gå bra! Jobbade mellan 18:00-20.00 ungefär så det blev en kort första jobbkväll, rätt skönt ändå.
Så.. söndag blir nästa jobbardag.
Hämtade upp Johan i antjärn efter jobbet, när vi kom hem så tog vi lite fika och sen la vi oss och kollade på "Knocked up", ganska bra film faktist :) Sen la vi oss och sov och vaknade av väckarn klockan 7, mmm <3 Eller, Jag vaknade, inte Johan.. Han fick jag upp halv åtta och han skulle åka med min mamma 5 över halv, men nog hann han ;D Själv började jag 20 i 9 med matte, trögt. I övrigt så har väl dagen gått smärtfritt tycker jag. Sedan på vår sista lektion så gick Gunnel (läraren) iväg med en grupp, och sen kommer det in en äldre kille (tror jag) och frågar om pant, vi frågade om han sa ''tant'', men näe, han undrade om vi hade någon pant han kunde ta, och det hade vi, hahaha, söt kille :)

Ikväll har jag träning, tror jag ska träna men vet inte riktigt än.. Johan är förkyld så när väl min förkylning är borta kommer han och sjukar ner sig på mig igen ^^ Så jag är ganska snuvig och ont i halsen, så jag får se hur jag gör med träningen.. Ska iallafall vara med SparV senare ikväll en stund! :)

Imorgon är det insparken, tror det kommer vara ganska mycket folk ute så nog ska det bli kul :) Ska vara med Sofia, Linnéa, Jennan och Ida tror jag ^^ Annars var det inte så mycket mer att säga ;D Hejja

JOHAN fyller faktist 18 nu på onsdag, sådeså!!!! :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0