BANG !

Publicerat den: 2007-09-18 Klockan: 15:28:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Idag så inträffade en liten liten händelse på högslätten.. Jag krockade, hahaha. Körde då alltså moppe och krockade med en bil men jag gjorde inte illa mig så mycket, har bara lite ont i knät.. :) Fast moppen gjorde illa sig lite mer, stackarn :(
Ikväll är det föräldra/elev möte med klassen, 7-9 tror jag. Sedan ska vi hämta Johan från jobbet och åka hem till honom, myyyysprupp.
Nu ska jag gå ner och baka negerbollar till mötet! HEJDADÅ
Kommentarer
Postat av: rick

haha ;P fruntimmer bakom ratten är inte att leka med :O

2007-09-19 @ 22:12:49
Postat av: Tove

he

2008-09-18 @ 19:37:00
URL: http://toviss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0