Brunett !

Publicerat den: 2007-10-15 Klockan: 18:29:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jaha, nu har man färgat, eller tonat håret brunt. Inget fel på färgen men jag har fått för mig att jag ser dum ut i det :S Har haft brunt hår många gånger förut och inte har jag ångrat mig, men nu gör jag det. Men mina kompisar verkar tycka det är jättefint så jag litar väl på dom, men jag färgar nog tillbaka om ett tag.
Sen har jag fått mina bruna linser jag beställde! Ser ut som en helt annan person nu, haha :)


Johan och jag har precis varit borta och ätit, gott. Eller, jag fick ont i magen och åt upp hälften.. Men mätt blev jag iallafall. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och se på film och bara Mysa! Åh, älskar dig så mycket Johan!! :) Och just det, vi har 7 månader idag! :) Mår så bra med dig sötnos!! <3 DU gör mig till den lyckligaste.

Nu ska jag försöka jaga bort Johan från min brors rum så jag kan få rå om honom själv, är lite ego.
PUSSHEJ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0