Yello mf!

Publicerat den: 2007-11-17 Klockan: 12:09:54 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Godmorgon aaallesammans! Sovit gott? - Det har jag, hyffsat iallafall, men är ganska trött ändå.. Så vad gjorde jag igår? Jag var med Sofia, vi såg på idol, spelade in fula filmer och knäppte ännu fulare kort, SKOJAR (dom flesta var på henne). Dock såg vi inte vilken som åkte ut ur idol, inte jag iallafall. Sen hade vi en myyyyysig massagestund, med riktig massageolja o hela shittet, as skönt!
Nu ska jag elda lite, sedan hoppa in i duschen, sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt, fram till 6. Då jag ska till Sofia på middag :) wohooo! Får se om jag sover i Johans lägenhet eller om jag åker hem, ska höra med Jompe själv ^^

Justja, i morse när jag klev upp så kollade jag på Scrubs på tv, så himla braaaa! Så jag satt klistrad framför tvn en stund innan jag hamnade hära. Men aja! Nu ska det duschas, vi hörs senare idag eller imorgon, PUSS på er!

JOHAN, typ as gullig!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0