Woow!

Publicerat den: 2007-11-20 Klockan: 15:53:18 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Nu undrar ni säkert vad jag menar med ''woow!'', men det tänker jag inte berätta än!! :)

Idag började jag halv 9, hade 3 lektioner - matte, idrott och religion. Dagen nådde sitt slut halv 2, då gick jag ner en sväng på stan för att se om jag hittade något roligt, och det gjorde jaag! Köpte en jättemysig tjock halsduk, svart! Sedan köpte jag ett bar knästrumpor (svarta med små vita prickar på och en liten rosett), och jag hittade dessutom ett par jättesnygga stövlar! Dom är svarta, med 3-4 cm klack, urläckra! La undan dom till imorgon så om jag inte ändrat mig framtill dess så blir det skoköp, vilket mamma inte alls gillar! :) Jag har nämlingen en stor förmåga att köpa skor och jackor, har nog så det räcker till hela Afrika, haha! Nej inte då, men kan hålla med om att jag har lite för mycket..

Idag ska jag plugga lite naturkunskap, tråkigt. Sedan ska jag ringa och höra vad Johan har för sig, vet dock vad jag kommer få för svar men.. Det kommer låta ''nja inget spelar'' eller något liknande, jag tror jag måste gå och köpa grabben ett liv! Eller radera alla spel från hans dator och se till att alla spärras så han inte kan ladda ner, vad smart! Nu ska jag gå ner och göra mig lite fika, är ganska hungrig, fick inte i mig så mycket lunch idag på skolan.. Menmen, så kan det vara!

Justja, nu ska jag berätta om ''woow!'' upplevelsen ;) Det var så att jag satt och väntade på bussen nu idag efter skolan, också ser jag en blind man ställa sig vid busskurerna.. Så jag tänkte ''ska han åka buss? hur vet han vad klockan är, när bussen går och vart han överhuvudtaget är någonstans?! han är ju blind!'', iallafall så tycker jag det är häftigt att blinda människor kan klara sig själv! Sedan kom en busschafför mot honom och sa ''ska du med 2:an?'', ja svarade han och följde med busschaffören och på bussen.. GRYMT! Hur fan kan han veta vad bussen har för nummer som?! Cooool man! ;) Aja, det var det! Och nog är han värd ett ''woow!''

Ha det så bra nu era skitungar ;D Krami

Johan, cutiepie
Kommentarer
Postat av: Snillet

Någon kanske hade berättat för han att han skulle med 2:an, eller så hade han åkt samma buss i typ 20 år även INNAN han blev blind:D:D

2007-11-20 @ 16:20:01
URL: http://idunl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0