Pannkake tävling :D

Publicerat den: 2007-11-25 Klockan: 17:59:10 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Haha, idag har jag och Johan haft en liten competition! ;) När vi skulle göra middag för ett tag sen så tyckte Johan att vi skulle göra pannkaka, och då blev det som en liten tävling om vem som kunde vända flest pannkakor bäst utan att dom gick sönder det minsta.. Och ni kan ju gissa vem som tog hem segern, om inte Jag, såklart! ;) Men det vill bubben inte riktigt erkänna, men aja! ;D Jag har faktist pluggat lite idag också, medans Johan satt på blocket och kikade runt.. Har som sagt datorkunskapsprov imorgon, håll tummarna för mig hörni! :) Johan ska nog fara hem om en liten stund, tråkigt tycker jag.. Men då får jag ju lite tid att plugga iallafall, det blir inte så mycket gjort för skolan när bubbas är hära ;) <3

Haha, i natt sov vi som jag vet inte vad, jag gick och la mig innan Johan och låg tydligen tvärs över hela sängen när han kom upp och skulle lägga sig, mohaha! Så jag vaknade till lite när han fick lyfta upp mig för att få lite plats ;) Men nu ska jag nog ta fram pluggpapperna igen, skriver nog ikväll innan jag går och lägger mig :) PoK!

Johan, charmtrollet mitt <3 :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0