Knut?

Publicerat den: 2007-11-22 Klockan: 13:16:25 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
''Vadå knut?''..
Hår knut! Jag har kommit på att jag älskar att ha håret uppsatt i en knut! Det är så skönt att bara få bort allt hår från ansiktet, och dessutom är det ju skitsnyggt med att ha håret uppsatt i en knut, tycker jag. Haha!

Jag slutade 11 idag, efter idrotten, där vi gymmade - kul! For hem med 12 bussen och var hemma nästan precis kvart över. Tog mig någon goood macka och lite mjölk och sedan hamnade jag här - som vanligt. Men jag funderar på att ta en promenad om en stund! Fick en snille att om jag går ut nu så kan jag möta Johan vid bussen, han tar den som går 2 från stan, så han är här drygt 20 över :)
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, plugga måste jag iallafall göra, så då kan ju han kolla på sin favorit kanal - Disney Channel. Men det återstår att se hur mycket jag verkligen kommer plugga, men jag måste verkligen, har prov imorgon :( Men strunt samma, finns roligare saker att prata om än prov. Så jaha, vad ska ni göra idag då? Bara slappa kanske? ^^

Satt och kollade på kläder på TopShop.com, hittade jättefina festtoppar! :) Ni kan ju få se själv, kommentera vad ni tycker om dem? :)

image40

Nog är dom snygga alltid?! :D

Men nu ska jag byta om till mina myskläder, ha det bra så hörs vi nog ikväll! PUSSoKRAM

Johan Kallberggggggggg!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0