Idol?

Publicerat den: 2007-11-09 Klockan: 23:54:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Min idol åkte ut. Christoffer, fan vad ledsen jag blev. Han var den enda som verkligen fick en att rysa och bli glad även om han sjöng sorgliga ballader! Hade hellre sett Mattias åka ut, även om han också är duktig och så, men Christoffer är så mycket mer än bara duktig!! :( Det var jäkligt synd faktist, han och Amanda tycker jag är dom bästa, dom som får en att rysa alltså! Så nu blir det väl till att hålla tummarna för henne istället nu då.
Jag, Sofia och Ylva käkade massa godis och drack cola, gott, men nu känner jag verkligen hur mina tänder är omringad av socker efter colan, usch! Så jag ska alldeles strax gå och borsta tänderna, så det så!
Nu är jag i Johans lägenhet, ensam, men ganska skönt ändå för det känns ändå som att jag bor här, fast jag egeeeentligen inte gör det ;) Så nu kan jag vara lite snäll med bubben och plocka undan lite hära, för det är han inte så duktig på, ännu. Men han lär sig nog hålla ordning och reda så småningom! :)

Lagomt trött är jag också, även fast att jag somnade en stund i soffan hemma hos Sofia, det var ganska skönt faktist. Vi kollade på ''Fredag hela veckan'' också, men det såg jag inte så mycket av eftersom jag lyckades somna när det programmet sändes, haha :) Nu innan jag går och lägger mig så ska jag nog ta en dusch, känns som att det skulle sitta riktigt fint, nackdelen är då att min morgonfrilla kommer skrämma skiten ur mig när jag ser mig i spegeln imorgon bitti.. Kanske inte värt att riskera det, haha!
Nä, nu ska jag gå och borsta mina tänder, och sedan snoka runt lite på nätet innan jag går och lägger mig, kanske se någon film Johan har på sin dator, fast han har nästan bara läskiga filmer och sådana kan jag inte se ensam, jag blir så jävla rädd, usch. En gång innan sommarn när vi kollade på en skräckis så skulle han vara lite gullig och ge mig en puss och precis då så skräms jag av något i filmen så jag rycker till ordentligt och lyckas skalla honom på näsbenet, och han har väldigt ömtålig näsa, han börjar blöda näsblod bara han snyter sig, så det var kanske inte så lyckat.. Men han älskar mig ändå, det är jag bombsäker på ;)

Nuså, nu har jag fått det mesta sagt, och jag vet, ingen orkar läsa mina långa inlägg, men jag gör! Det är roligt att läsa igenom sånt man skrev för länge sen, sådant man inte minns riktigt att man skrivit :)
Vill bara påminna er alla om att jag älskar Johan supersupermycket! Och att vi har 8 månader tillsammans, om några dagar :) Men ni får sova så gott och drömma sött för det ska jag göra, om min lilla prins! PUSS

Johan, i love you ( `v´ )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0