Hey ya

Publicerat den: 2007-11-20 Klockan: 16:29:35 Kategori: Kommentarer: (0)
Om mig..
Vad är ditt fullständiga namn?
Tove Birgitta Andersson (Pajari)
Vilket år är du född och hur gammal är du?
1991, 16 hela höstar!
Har du pojkvän / flickvän?
Världens bästa pojkvän om jag får be! :)
I sådanafall, vad heter han / hon?
Johan Kallberg
Hur länge har ni varit tillsammans?
8 underbara månader, lite längre :)
Bor dina föräldrar ihop eller är dom skilda?
Nixpix, dom är skilda
Om dom är skilda, vem bor du hos som mest?
Bor hos båda, men mest hos mamma.
Vad är ditt största intresse?
Johan, hästar och vänner :)

Antingen eller..
Vad har du helst, jeans eller mjukisbyxor?
Mjukiskläder såklart!
Vad äter du helst på restaurang?
Älskar kina mat!
Har du varit med eller stoppat ett slagsmål?
Njae, inte vad jag kan minnas
Om du fick en piercing, var skulle det vara?
Tungaaaaaan! :)
Anser du att du äter för mycket onyttiga saker?
Ja, det gör jag.. Men jag är på bättringsväg ;)

Var ärlig nu..
Mysig hemma kväll med älsklingen eller fest?
Mysig hemmakväll med Johan :) Men fest är skoj!
Vad dricker du helst? (med eller utan alkohol)
Cola / julmust eller Cider / Öl
Umgås du helst med tjejer eller killar?
Jadu.. Mest med Johan på fritiden och tjejer i skolan
Chips och dricka eller glass?
Chips och dricka, tyvärr!
Sitta framför tvn eller sporta och träna?
Skönt att sitta vid tvn men styrketräning är kul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0