Hej alla!

Publicerat den: 2007-11-28 Klockan: 14:50:35 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag försov jag mig, lite.. Men jag var snabb som rackars så jag hann med bussen till skolan ändå! :) Hade lång historiatimma som första lektion, drygt. Man blir helt trött i skallen! Sen hade vi engelska med favorit Gunnel och sen media / film, vi börjar bli klara med manuset nu!
Och idag fick man sig en hård snöboll på halsen, gjorde faktist jätteont!! Men jag slog tillbaka på Oscar och Martin, (tror dom tyckte det gjorde ont..) Så förlåt om jag tog i pojkar ;) Haha, men sen helt plötsligt kommer Oscar och knackade på min axel och när jag vände mig så stod han med en bulle som han köpt till mig för att han fick skuldkänslor, sa han. Det var jättegulligt av honom ju!!! :D Haha :)

Det var handbollsturnering idag också, mellan olika skolor då. Så jag och Sofia satt i landgrenhallen ett tag och kollade på Landgren - Geresta, Langren vann såklart! Men Geresta hade övertaget från början, faktist. Nu sitter jag och äter det som finns kvar av min lilla kladdkaka, den måste vart god för nästan hela är uppäten... Och snart kommer Anton skulle jag tro, han sa att han skulle dyka upp vid 3 tiden, så då ska väl vi hitta på något antar jag :) Det var allt för stunden men jag skriver nog ikväll, och kanske har någon rolig bild som jag kan slänga in :) PUSS!

Johanjohanjohan!!!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0