Hallåja

Publicerat den: 2007-11-26 Klockan: 23:07:49 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Har precis duschat klart efter att ha kommit hem från stallet, idag hade red vi dressyr och jag fick Harald! :) Så hääääärlig liten plupp! ;) Tror att jag kommer få träningsverk i ljumskarna faktist, men jaja, så kan det gå ^^ Hm, ikväll blir det kanske en sen kväll, för jag är LEDIG imorgon, SKÖÖNT!! Ska sova ut ordentligt också, så att jag orkar läsa ur min dumma bok som inte vill bli läst av mig..
Menmen, måndagen har gått relativt bra, är ganska mör i kroppen just nu. Imorgon skulle jag egentligen vara med Lisa, men jag känner mig jättehängig och vet inte riktigt om jag har fått spår av feber! :( Men det var så lite så det kanske går över till imorgon, men ska nog ta det lugnt ändå. Tråkigt, hade faktist sett fram emot att få leka med Lisa! Var så länge sedan sist.. Menmen, det kommer fler dagar! :) Puss på dig Lisa! :D Nu ska jag ringa min älskling och se hur det är med honom efter hans låånga tandläkar besök idag, hoppas såklart att allt är som det ska med bubben :) LOVEUUU!

Har hittat ett fint halsband och ett armband från accessora.se, tänkte att ni skulle få se dom, ska prata med mamsen och se vad hon säger om en liten beställning.. ;) Och nog är dom snygga alltid?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0