Hallå!

Publicerat den: 2007-11-12 Klockan: 11:17:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag glömde alldeles bort att skriva mer igår! Jag och Johan gick ut och åt och sen när vi kom tillbaka var jag så trött så vi satt bara framför tv:n och myste. Vi fastnade helt vid Disney Channel, vi är ltie barnsliga av oss :) Iallafall så satt vi och skrattade mest hela tiden, sedan så gjorde vi jättegoda toast och drack oboy innan vi gick och la oss, mums. Jag gick och la mig vid kvart i 11 igår, Johan satt kvar en stund för det var Die Another Day på tv som han ville se, men han kom upp efter en stund ändå. Vi låg och pratade om ditten och datten flera timmar innan vi somnade, så klockan var nog minst 2 innan vi la oss till ro.

Steg upp 20 över 6 i morse, duschade, klädde på mig och gjorde det gamla vanliga som man gör varenda morgon. Sedan stack jag iväg till bussen som gick halv 8, Johan började 9 så han fick sova en stund till, sedan fick jag ett sms nu på skolan att han försov mig men att min snälla mamma skjutsade honom till skolan, haha. Han är verkligen duktig på att sova han.
Nu sitter jag i datasalen och ska strax iväg till läkaren :( Har haft hosta i drygt 6 veckor, lite längre kanske, och det är verkligen jättejobbigt med grov slemhosta.. Så ska kolla upp det nu så att jag inte fått något mer allvarligt än vanlig hosta bara. Fick tid 11:45 så jag blir snart hämtad av pappi.

Jag skriver mer ikväll om min dag, men det blir nog sent för jag rider till halv 10 på kvällen, skitsent jag vet! Men ska försöka klämma in ett litet inlägg då, vi hörs!

JOHAN <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0