Go'kväll ;>

Publicerat den: 2007-11-24 Klockan: 20:16:24 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Just nu sitter jag och är irriterad på min bror OCH Johan, för vi bestämde att hyra en film att se, också skulle dom gå ner och hyra en, också sa jag : hyr ingen blod eller skräckis film, hyr en komedi! Dom sa okej. Men gissa vad! Dom hyrde en blod film så nu tänker jag inte sitta där och kolla med dom, blir irriterad... Ni vet, vi tjejer har ju en bokad sur vecka 1 gång i månaden, så det var kanske lite dumt att göra mig irriterad just den veckan!!..

Skitsamma, jag har en bra nyhet också, eller rättare sagt Skön nyhet.. - Jag har dubbelsäng!! :D Fyyysjutton! Ska sova som aldrig förr i natt.. Utan att behöva trängas det mindsta! :D

Men nu ska jag faktist plugga lite datakunskap..
..på en lördag, men jag har inget bättre för mig just nu iallafall.
Och det vore ju ganska roligt med ett bra betyg på provet ;)

Nu kommer min bror och försöker få sig själv förlåten.. ganska ovanligt för att vara han. Men jag skriver kanske något innan jag lägger mig, om jag orkar, annars hörs vi imorgon såklart! :) Kram på er <3

<3 johantove <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0