Friday

Publicerat den: 2007-11-16 Klockan: 18:39:26 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Äntligen fredag, goooosse vad skönt! Veckan har kännts lite wierdo, för i måndags hade jag tisdag, i tisdags hade jag måndag och i onsdags hade jag torsdag ;S Men ajja! Skolveckan har nått sitt slut!

Idag försov jag mig, till 5 i 9. Hade tandläkartid 10 över 9, wohooo! Men jag snabbade mig som bara den, och hann dit till kvart över. Så det var lugnt ändå! :) Jag har ont i alla tänder nu sen jag var hos tandläkarn, hon polerade en massa och höll på.. Men aja, mina tänder var friska iallafall! Sedan gick jag till skolan, hade naturkunskap klockan 10 i 10 till kvart över 11, men fick sluta redan innan 11! Så vi gick och åt lunch, sen var det bara medieproduktion och historia kvar, det gick relativt snabbt det med.. :)
For hem med halv 4 bussen, packade lite kläder och blev hämtad av pappa som jag ska bo hos i helgen ^^ Åt suupergod mat, typ.. tacokyckling rulle, det du! Och nu väntar jag på Sofia som ville komma och leke on med mig tonight :)
Så nu ska jag plocka ihop lite saker som ligger slängda på mitt rum, men vi hörs mer imorgon! :) Hoppas eran dag har varit kanon! Pusssss ; *

Johan, WORLDS greatest! <3

image19

Hittade en hyffsat gammal, men SÖT bild på Sofia & Johanna, haha! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0