Du e la go!

Publicerat den: 2007-11-26 Klockan: 14:51:02 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Haha, jag har hittat en favvolåt, eller inte favorit men den är rätt skön! ;)
Kapten Röd med Du e la go! :D

Du e la go, heey så jävla go
Du säger du är gangster när du hugger ner din bror
Du e la go, haa? avisst men doo
Ursäkta mig som frågar men när rymde du från zoo?

image42

Tycker om låten "Stjärnorna finns här" också, han har liksom svängig röst eller vad man ska kalla det, haha.. Aja, jag har nyss kommit hem från skolan, provet gick.. sådär, bra(?) jag vet inte riktigt hur det gick. Iallafall så gick jag, Ida och Johanna ner på stan efter skolan, Ida provade någon klänning som hon hade sett tidigare och jag hittade en massa kläder jag la undan till imorgon :D Johanna slog till på ett par hårsnoddar tror jag! ;) Hm, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska skriva en liten recension om Sjukhuset, sämsta jag sett på tvn dock men får väl komma på något positivt också att skriva ^^ Sen måste jag nog sätta igång med att läsa en bok som skulle vart utläst för flera veckor sedan.. Usch, jag hatar att läsa dåliga böcker.

Nu ska jag sluta prata strunt och sätta igång med min recension, ha det bra så hörs vi senare!

Johan <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0