Bad update

Publicerat den: 2007-11-29 Klockan: 18:14:32 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Riktigt dålig uppdatering var det igår, ja ;D Men ska inte upprepas ;) Var på kinarestaurang med Malin idag på lunch, jätte gott vare :D Sen satt det någon äcklig gubbe bakom oss som rapade jättehögt! Blä. Idag började jag halv 1, jätteskönt, hade svenska och engelska med Gunnel, så jävla skön hon kan vara ;D Haha. Efter skolan gick jag och fikade på stan med Lisa och Issa! :) Pratade en massa strunt och skrattade, sen gick vi en sväng på stan :) Jag och Lisa tog bussen hem sen, eller jag skulle till Johan och hon hem till sig, men det var i princip åt samma håll. Vi var för lata för att gå så vi satt och väntade på bussen i 20 min, haha ;D

Nu är jag hemma hos Johan, han for precis iväg och ska köpa ööööl åt oss två, haha. Vi ska till Kim imorgon så.. :) Förresten, är det NÅGON som ska ut imorgon? I härnösand? Isåfall får ni gärna höra av er, haha! ;) När Johan kommer hem så ska vi väl ställa oss och laga mat, sedan kanske gå bort på högslätten och kolla på när min bror spelar hockey, han har match ikväll så tänkte vara lite snäll och kolla på den, inte ofta jag gör det.. Annars så har min dag varit helt okej. ..Förutom en liten grej om har hänt, det är ganska personligt så ska inte dra upp det såhär ute på internet, haha. Men nu blev ni ganska nyfiken va? ;) Haha :) Sorry! Men nu ska jag kila, skriver kanske ett inlägg ikväll om vi inte har fullt upp med något annat. Blir tyvärr ingen rolig bild i det här inlägget för jag är hos Johan som sagt, och han har Inga roliga bilder över huvudtaget.. Gah. Men aja, PUSS på Johan och på er! :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0