Älsklingsmys!

Publicerat den: 2007-11-04 Klockan: 22:20:44 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Åhh, har verkligen saknat att få sova bredvid min älsklis. Men igår fick jag äntligen ha honom vid min sida när jag somnade!! Älskar dig så mycket, bubbas :) Igår såg vi 1408, men ingen av oss tyckte den var speciellt bra. Sedan såg vi nån komedi, som var asrolig! Sedan fick han för sig att vi skulle se Saw IV, men det vågade inte jag såklart, så jag vände ryggen och somnade med en gång, för klockan var nästan 3 när vi började se den. Vi hade världens myskväll igår, godis och dricka, och en massamassa pussar!

Idag vaknade jag runt 11 tiden, och Johan var varm som ett element på högsta grad så det gick knappt att ligga kvar där även om man helst av allt bara skulle vilja kramas med honom!! Så jag klev upp strax efter 11. Kikade lite på tv, satte mig vid datorn och så.. Sedan väckte jag Johan strax före ett, och han klev väl upp runt 1 tiden. Och mamma var i hälledal så hon kunde inte hämta oss hos pappa, så vi tog en morgonpromenad ner till hammarvägen. :) Ganska stolt över både mig och Johan, haha. Men det var ganska uppfriskande, dock verkade Johan inte så kry så han somnade direkt när vi kom hem till mamma, så jag lät han sova i drygt 2 timmar, ni anar faktist inte hur söt han är när han sover :)

Okej, lite humörsvängningar nu.. Jag är sur. Nej, jag är less. Vi har det sämsta schemat i världshistorien. Jag menar, vem fan vill sluta klockan 4 på en fredag?! Dom som gör schemat åt härnösands gymnasium är ju helt jävla störda! Jag blir galen. Men jag ska stå ut ettan, sedan väljer jag om på individuella, inte en chans att jag ska plugga en massa i onödan, inte min grej. Och även om jag skulle ge mig på att måsta plugga så skulle allt sluta i kaos. Så lika bra att ha historiapaketet nu i ettan och sedan välja om, för det är ju för historian som jag valde det jag valde. Så det så.

Nu ska jag faktist gå och lägga mig, för jag börjar 8 imorgon och det känns väldigt tungt, vill få ett slut på skolan nu.
Men iallafall, ha det bra så hörs vi någon dag framöver!

PUSS på min älsklingsponke :) <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0