Trött? - Aningens

Publicerat den: 2007-12-09 Klockan: 03:13:38 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tänka sig att jag orkade sätta mig vid datorn ändå, fast att klockan är över 3... Ikväll så var jag som sagt ut med inte bara Lisa, Jenny och Issa, utan även Anna, Ylva, Maya och Elin! Vi gick till någon lokal bortanför Tempo, men var lite segt där så vi gick bort till Nobbe (annas pojkvän) där det var ganska få men ändå trevligt, spelade sånt här.. Fotbollsgrejs.. ett bord, ni vet, man är på varsin sida av bordet också spelar man "fotboll" ;D Jag ägde fan. Spelade sen mot en som heter Robert, som totalt underskattade mig och åkte verkligen på däng, haha! Sen så hade tydligen alla dragit hem, så det var jag, Ylva och Anna kvar, Issa också men jag vet inte riktigt var hon tog vägen ;O Men iallafall så gick jag och Ylva ner mot stan och ringde Rickard, så vi åkte lite bil med honom och Allan. Sen så for vi bort till Bikstugan där det var fest men blev inte kvar där så länge..

Jag, Ylva och Martin gick bort till Dill, där det var lan.. FRESH!! Hk, Gärdin, Kim, Per, Krille och Dill var dära (och någon jag inte känn). Sen skjutsade Krille, Hk och jag Ylva upp till tempo igen och for sedan tillbaka till Dill. Och nu har jag precis kommit därifrån och är HEMMA! <3 En jäkla massa ställen och namn att hålla reda på ikväll va, haha ;)
Imorgon kanske jag ska vara med Johan (hk, nivet.. haha), om det hinns med då. Man kan ju hoppas :D Men nu ska jag ner och tvätta fejset och borsta tänderna för att sedan gå och lägga mig, SKÖNT :) Hoppas ni redan sover gott och har haft en trevlig kväll, puss på er ;D

Johan Kallberg
MITT MYSTROLL!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0