Teori..

Publicerat den: 2007-12-10 Klockan: 22:14:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hallå, lite dåligt med inlägg här idag och igår va, haha. Jag var hos Johan igår och myste jäääättemycket med honom så det var lite svårt att blogga då, mehe. Och nu har jag precis kommit hem från stallet och ska väl slänga mig i duschen alldels strax :)

WOHO JAG ÄR HAPPY, ifall det blir som
jag, Johan, Pierre och Sanna planerat. Jag och Johan far nog till Piteå nästa vecka på onsdag, ska bli så kuuuuuuul! Jag har aldrig vart dära, haha. Har aldrig träffat Sanna utan bara pratat med henne i telefon och på msn, men Pierre har jag väl träffat ett antal gånger, lillnegern ;D Haha! Men det ska faktist bli jätteroligt att få åka dit och träffa några av Johans gamla kompisar. (Johan har bott i Piteå, lång och lite komplicerad historia, men han har bott där, mer behöver ni inte veta, hehe). Jag kan knappt bärga mig.

Och en till, eller två bra saker till är att jag äntligen ska göra lite mer slingor i mitt hår, tråkig färg nu.. Och att Johan ska klippa sig nu på torsdag hos min mamsi, vilken himla tur att hon är frisör ändå (eller, var), det är äckligt vad dyrt det är att gå till frisör.. Inte för att jag vet, har aldrig betalat, haha... Men jag kan tänka mig ;) Men nu ska jag slänga mig i duschen, så skriver jag imorgon - puss på er!

Kärlek till dig Johan! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0