Snart nyår!

Publicerat den: 2007-12-30 Klockan: 13:09:28 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Igår kom Johan till mig runt 6 tiden, (äntligen), vi gjorde i ordning lite mat åt honom eftersom jag och mamma redan hunnit käkat :) Det var.. hm, pasta-med-strimlatkött-gratäng, ungefär. GRYMT GOTT!!! Det tycker både jag, mamma och Johan ;) Sedan prövade jag och bubben att spela nintendo wii, ingen av oss hade prövat på det förut så det var lite krångligt i början, men sen så! :D Johan spelade bowling först men jag tordes inte.. haha. Så jag prövade baseboll, det var asroligt, tyckte jag men inte Johan :) Jag vann med 7-2 när jag spelade och Johan vann med.. hm, 2-1 tror jag, ha-ha! Sedan såg vi 2 fast 2 furious, eller vad den heter, som gick på tv, har sett den så många gånger så vi såg aldrig hela. Innan vi skulle sova så slog vi på "I Am Legend", ganska bra iallafall, ni kan ju ge den en chans :) Och GUESS WHAT, båda två såg klart HELA filmen! Det var bra längesen vi såg klart en film, haha.

Jag vaknade för ungefär en kvart sedan, så jag klev upp då för jag är väldigt hungrig, som vanligt. Johan ligger fortfarande och sussar men ska nog väcka honom alldeles strax :) Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får väl se vad dagen har att komma med :)
Imorgon är det Nyår, fyfasiken vad skoj det ska bli! Ska först till antjärn med Johan där vi är bjuden på middag klockan 3, mysigt :) Sedan ska jag antingen hem eller så åker jag direkt till ramvik. Ska på förfest hemma hos Malin med tjejerna sedan pallrar vi oss bort till Snaggan där resten är, kommer vara SJUKT mycket folk, men skoj ska det bli! :D :D :D Men jag kan skriva mer ikväll om min dag, också får ni ha en underbar dag ni med, KRAM!

Johan, jag älskar dig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0