Slingor :)

Publicerat den: 2007-12-29 Klockan: 14:19:53 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Vad gjorde jag igår egentligen? Knappt någonting!! ;S Eller, jag var en snabbis in på stan och träffade Fia och fixade lite grejer, sen köpte jag ju min gråa kofta. Sen när jag kom hem så trodde jag att Johan skulle komma men det blev inte så, men idag skulle han komma sa han. Igår gjorde mamma slingor på mig, gjorde som vanligt fruktansvärt ont men det är väl värt det ^^ Blev nöjd, tack mamma.

Idag vaknade jag klockan 12 och gick ner och åt frukost då vid den tiden ungefär, sen skjutsade mamma upp mig till pappa så jag kunde hämta plattången som jag glömt dära, sen for vi hem igen och nu har jag precis kommit ur duschen. Vet inte vad jag ska hitta på framtill att Johan kommer.. Vet inte ens när han kommer. Han är hos Krille nu och hjälper honom med hans bil och så, får väl se hur lång tid det tar..

Men jag kan blogga senare ikväll om hur min dag såg ut och sen får ni ha en bra dag ni med!

Älskar dig Johan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0