Ont i ryggen..

Publicerat den: 2007-12-06 Klockan: 17:02:23 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Hallåja! I morse försov jag mig (igen), så mamma kom och knackade på dörren 10 i 7, så jag fick lite bråttom.. Jag skulle nämligen väcka Johan också och som ni kanske känner till nu så är han väldigt jobbig på morgonen, och dessutom skulle jag försöka få upp min bror ur sängen.. Men ja, jag lyckades ^^ Så jag och Johan hann faktiskt sätta och fika frukost och inte stressa alltför mycket. Gick ner till bussen strax före halv, kände mig lite dum när bussen väl kom.. För både jag och Johan trängde oss före massa småknattar, haha sorry. Men man får faktiskt inte plats i bussen, först till kvarn får mala brukar man väl säga? Och idag var det min tur.
Känner mig väldigt klen idag, faktiskt. Även om jag frisknat till ganska bra, så har min rygg i princip kraschat! (Känns det som..) Det gör jätteont när jag rör mig, kan verkligen inte böja mig ner och det gör till och med ont när jag sitter ner, hur ska jag göra för att det inte ska göra ont? ;S Ska be mamma massera mig lite senare, känns som att jag behöver det. Sen idag vet jag inte vad jag ska göra, ingenting tror jag, skönt ändå.

Imorgon är det fredag, guud så härligt! Var hemma tisdag och onsdag så min skolvecka har varit ganska kort. Så imorgonkväll ska jag nog vara med Sofia om hon inte kommer hem för sent från sin dans :) Johan ska ut och åka bil med sina kompisar så får väl se när han kommer hem, om han ens sover hemma, gör han det så ska jag fråga om jag får göra han sällskap så slipper jag fixa skjuts mitt i natten :) Men han är ju världens snällaste så jag tror knappast att han säger nej, men jag tänker inte sova där ensam, inte sen möss-dramat som jag inte ens vet om det stämmer, men tänk om? Inte så kul om man känner något som gnager en i fötterna kanske. Så jag ska väl se på idol antingen hemma eller hos Soffypropp, får la se vad kvällen har att bjuda på! Funderar också på att göra pepparkakshus snart, måste bara tvinga Johan för han är lite tveksam på om han vill baka pepparkakor, han älskar nämligen degen (vem gör inte det?) Och har en förmåga att trycka i sig för mycket och det blir hans mage verkligen inte bra av. Och just det, på tal om lillbubbas så ska han äntligen klippa sig nästa vecka, hos mamma då (hon är frisör, eller var). Det har liksom aldrig blivit av utan vi bara pratar om det, men nu är han helt plötsligt nervös och vet inte alls hur han vill klippa sig.. Han som ändå jämt har kepsen på sig, jag måste nog försöka få honom att sluta med den så vi kan gå och köpa en mössa åt honom, det börjar faktiskt bli kallt ute nu.

Men nu ska jag sluta surra, ni kommer ju knappt orka läsa allt det här och jag kan väl hålla med om att det var väl inte speciellt intressanta saker jag skrivit, haha, men jag tror jag använder min blogg mer som en dagbok för mig själv, eller, jag menar.. Att det är kul att ha saker och ting nerskrivet så kan man läsa det själv, senare i livet kanke :) Men nu får ni ha en fortsatt trevlig dag tycker jag, så hörs vi ikväll eller imorgon :) Puss på er. ( MEST JOHAN DÅ )

image79
Förresten så tyckte jag den här bilden var ganska rolig..
Påminner mig om min vän, Linnéa "va?" Löfquist, eller vad säger ni? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0