Ny fondis

Publicerat den: 2007-12-27 Klockan: 15:55:47 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Igårkväll kom Jasmine till mig, vi köpte godis och dricka (som vanligt) och sen var vi ute och åkte bil med Johan, Kim och Krille ett tag senare ;D Sen när vi kom hem så skulle vi se en film "I am Legend", men jag orkade såklart inte, så vi la oss och sov istället. Sen ringer Johan och tjatar om sina julklappar, men han fick dom icket. Sen ringde han igen och frågade ifall han fick komma in och ta en macka, så jag gick ner och gjorde mackor åt honom som han fick när han kom... Känner mig som en betjänt ibland.

Idag var jag och Jasmine på stan, jag köpte ett par silvriga leggins och en ny fondation - behövdes. Jasmine köpte en gullig liten väska och en kedja, moaha. Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen faktiskt, får väl se.. Vill fetta i mig en massa godis iallafall, haha. Näe, nu ska jag ta och städa mitt rum, jag skriver nog ikväll :) Kram på er *

image102 image103
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0