Kort jobbdag

Publicerat den: 2007-12-16 Klockan: 15:03:45 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idag blev det en väldigt kort dag, jobbade bara till 2, eftersom Anna-Marie skulle iväg, och då tyckte hon att det var orättvist att låta mig stå och jobba ensam när jag inte är så van ännu ^^ Så jag jobbade bara 2 timmar idag, 12 - 14.

Ikväll ska jag vara med min älskling, ska nog bara ta det lugnt som vanligt, jag menar, det är ju faktist söndag och söndagar är till för att slappa på, eller hur? :) Vet inte om jag far till honom eller om han kommer hem till mig, det återstår att se ;D Så.. vad ska man hitta på framtill ikväll då? Jadu, ingen aning. Vad har ni gjort i helgen förresten? :) Antar att många från Härnösand var på gymnasiefesten i fredags, och att säkert många var i kramfors igår på "Kramm" ;D Själv så satt man hemma, nykter och glad! Haha, låter som nått jäkla sloou ^^
Jaja, för övrigt så.. Jag mår bra, är inte så förkyld längre och är på toppenhumör, sköönt! :D Och dessutom kanske jag får min mobil såld i veckan innan jag åker till piteå, lite extra pengar är ju alltid bra! :) Det är en w800i, lite mer än ett år gammal. Men funkar som den ska iallafall, just nu har Johan fått lånat den eftersom jag ändå har en annan, ny. Och jag har ju lyckats.. eh, haft sönder dispayen på hans mobil, blev en spricka över hela, sorry ;D Haha.. Men aja, jag haaar sagt förlåt och jag tror att jag är förlåten, hihi :)

Nu ska jag sätta mig vid tvn och se om det finns något skoj att se på, ha en fortsatt bra dag allesammans! :) kram på er <3

JOHAN, galen i dig =D


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vart jobbar du? :)

2007-12-16 @ 16:42:12
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0