Kämpa, M!

Publicerat den: 2007-12-06 Klockan: 22:51:41 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Det spelar egentligen ingen roll om hur mycket jag ber om att du ska bli frisk, för det blir du inte och det finns inget botemedel i hela världen som kan rädda dig. Det känns tungt så fort jag tänker på hur du har förstört ditt liv, men ändå så blir jag ledsen när det är en av mina närmsta det handlar om.. Jag försöker prata med dig och få dig att sluta, men det hjälper ju inte så vad ska jag göra? Ligga hemma och tänka på hur du kommer plågas till döds? Aa, det är ju verkligen det jag vill. Jag har så himla många minnen med dig och jag vill inte förlora dig för du har ju funnits där ända sen jag föddes. Jag vill att du försöker skärpa dig lite, så kanske jag får behålla dig ett tag till.. Och det skulle vara bra för mamma, också.. Hon måste inse samma sak, jag vill ha kvar er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0